واژه های آسمانی، پیام های نورانی

واژه های آسمانی ؛راهی به سوی آرامش

درباره ما


******* آیا می دانید: شما می توانید در مدت زمانی محدود ، بایادگیری کمتر از 2 درصد از کلمات قرآن ، معنای 82 درصد از کلمات به کار رفته در قرآن را فرا بگیرید؟قرآن کریم در مجموع از 87419کلمه تشکیل یافته است.از میان این کلمات،1257کلمه،بیش از 7 باز تکرار شده اند که تحت عنوان((کلمات پرکاربرد))نام گذاری می شوند.از این تعداد، 120 کلمه ،کلماتی هستند که ما فارسی زبان ها معنای آن را می دانیم(کلماتی نظیر الله ،شیطان،جهنم و...)و 1137کلمه دیگر با انکه کمتر از دو درصد از حجم قرآن را تشکیل می دهند ولی با توجه به تکرار زیاد ، بیش از 82 درصد قرآن (71575کلمه)از این کلمات تشکیل یافته است.لذا شما با یادگیری این کلمات ،به راحتی اکثر کلمات به کار رفته در قرآن کریم را معنا نموده و با این کتاب آسمانی انس می گیرید. در این وبلاگ این کلمات را آموزش خواهیم داد. *********** ان شاء الله بتوانم با این موضوعات به دین مبین اسلام خدمت کرده باشم. اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

دانلود اپلیکشن اندروید

دانـلـود اپـليکيشن انـدرويـد

موضوعات مطالب

آموزش سبک زندگی اسلامی به کودکان
آموزش نرم افزار های تولید محتوا برای ساخت محتوای قرآنی
وصیت نامه
نرم افزار اندرویدی وبلاگ

فیلم ها و کلیپ های مذهبی

حضرت محمد (ص) از نگاه کودکان

احادیثی از پیامبر اکرم حضرت محمد (ص )

ورود حضرت رسول (ص) به مکه )

دعای حضرت مهدی صاحب الزمان (عج)

زیارت حضرت محمد (ص)

واژه های آسمانی ؛ پیام های نورانی

سایت های قرآنی

سایت رهبری - وبسایت ختم قرآن - شورای عالی قرآن - رادیو قرآن - نمایشگاه سیار قرآن - نور مبین - صلات

برچسب‌ها

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا
قرآن انلاین وب سایت ختم قرآن اهمیت فضای مجازی صراه مستقیم را در نماز جستجو کنید قرآن ، پرچم نجاتبخش ، كتاب عبرت و آموزش و بيان و تبيان است

به وبلاگ واژه های آسمانی ؛ پیام های نورانی خوش آمدید.مخاطبان اصلی ما والدین ، معلمان و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی می باشند؛ از این که از تمامی بخش ها دیدن می نمایید متشکریم.

5- چرا باید مسواک بزنیم؟

وقتی ما بستنی می خوریم ، مقداری از مواد بستنی به دندان هایمان می چسبد . وقتی گوشت می خوریم ، تکه های ریز گوشت لابلای دندان هایمان می رود .وقتی ما شیرینی می خوریم ، کمی از مواد شیرینی ، روی دندان های ما را می پوشاند . همه این مواد که در دهان ما باقی می مانند ، باعث خرابی دندان های ما می شوند . این مواد ، کم کم دندان های ما را سوراخ می کنند و آن وقت ما دندان درد می گیریم . برای اینکه دندان هایمان سالم بمانند ، باید مرتب مسواک بزنیم . اگر مسواک بزنیم ، دندان های ما هیچ وقت خراب نمی شوند .

مسواک زدن ، دندان های ما را زیبا تر و سفیدتر نیز می کند .آن وقت اگر بخندیم ، چهره ما زیبا تر می شود . مسواک زدن بوی بد دهان را هم برطرف می کند . اگر مسواک نزنیم ، دهانمان بوی بد می دهد و دیگر کسی با ما حرف نمی زند .

حضرت محمد هر روز چند بار مسواک می زد . او حتی در مسافرت ها نیز مسواک زدن را از یاد نمی برد . یکی از وسایلی که حتما در مسافرت ها می برد ، مسواکش بود . پیامبر (ص) می فرمودند :«مسواک زدن باعث تمیزی دندان و خشنودی خدا می شود .»

 

6- چرا باید مرتب حمام برویم و بدنمان را بشوییم ؟

بدن ما هر روز مقداری عرق می کند . اگر هوا گرم باشد بیشتر عرق می کند و اگر هوا سرد باشد کمتر عرق می کند .

هر روز مقداری از گرد و خاک هوا نیز به پوست ما می خورد و به آن می چسبد .

هر روز کمی از دود ماشین ها و کارخانه ها هم از لباس های ما عبور می کند و روی تن ما می نشیند .

همه اینها باعث می شود که بدن ما کثیف شود . به همین دلیل ما باید مرتب حمام برویم  و لااقل هته ای یک بار تمام بدنمان را بشوییم.

ما وقتی حمام می رویم ، زیبا می شویم . ما وقتی حمام می رویم ، خوشبو می شویم . وقتی ما حمام می رویم ، شاداب می شویم.آیا بد است که همیشه زیبا و خوشبو و شاداب باشیم؟آیا اشکالی دارد همیشه سالم و تندرست باشیم ؟به نظر تو تمیز بودن بهتر است یا کثیف بودن؟

حضرت محمد (ص) مرتب بدنش را می شست . او همیشه تمیز بود .پیامبر از یارانش هم می خواست که به بهداشت و نظافت خود اهمیت بدهند و پاک و پاکیزه باشند . ایشان می فرمودند:«خدا از چرکین بودن و ژولیدگی بدش می آید .»

 

 

منبع : آموزش سبک زندگی ، غلامرضا حیدری ابهری،انتشارات بوستان فدک

 

وبلاگ آموزشی واژه های آسمانی ، پیام های نورانی منتظر شنیدن نظرات شما می باشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده رضااتابک در شنبه 1 آبان 1395 |

حدیث روز

اى فرزنـــد آدم! به پدر و مــادرت نیكى كن و صله رحــم داشته باش تا خداوند، كــــــارت را آســان و عمــــرت را طولانى بگردانــد. پــروردگــارت را فرمان ببر تا خردمند به شمـــار آیى و از اونافرمـــانى نكن كه نادان شمرده مى شوى. // پیامبر اکرم (ص)

نویسندگان

سایت های مراجع

آرشیو مطالب

پیوندهای وبگاه


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان واژه های آسمانی،پیام های نورانی  و آدرس   yareasamani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

yareasamani.loxblog.com





دانشنامه سوره های قرآن

سوره قرآن

همگام با کتاب

--کتاب پیوند جوان با نماز--
معرفي و دانلود کتاب پيوند جوان با نماز

در اين کتاب پس از تبيين ميزان اهميّت نماز در زنـدگي، پـاسخــگوي بـرخي از شبهات جـوانـان عـزيـز در امـر نمـاز بوده، و عوامل مهمّي که مي ­تواند زمينه­ي دوري آن­ ها از نماز و عبادت را فراهم ­سازد، مورد بررسي قرار خواهيم داد. اين کتاب علاوه بر آن که در پـيـونـد جـوان بـا نـماز راه­ گشاي خوبي اسـت، مي­ تواند به عنوان متن آمـوزشي جـهـت مـربـيـان عـزيـز و دلسوز هم مورد استــفــاده قــرار گــيــرد
--کتاب ژرفاي نماز--
 کتاب ژرفاي نماز

کتاب از ژرفاي نماز از حضرت آيه الله خامنه اي بـه صــورت فـايــل پــي دي اف, كتاب الكترونيكي به زبان فارسي براي مطالعه همگان اماده دانلود شده است اين كتاب داراي 22 صــفــحـــه اســـت
360 رنگ
جشنواره فرهنگی
صفحه اصلی
پروفایل
قرآن آنلاین